hej och hå

Det närmar sig avfärd med stor steg. Ska  börja packa och städa bilen. Mycket ska fixas för dem som är hemma och sköter djuren.
Jag höll på att svimma när min man säger att han måste jobba denna helg.... herre gud!!! Vi som har häcken full! Efter lite "resonemang" så hittade han en som kunde jobba!!! Och vi har student på tisdag, Jag tackar vikarien för detta.

Bilen som vi köpt till han som ska bo hos oss / så han kan pendla o jobba/ verkar ha skurit!!! Bilen blev stående idag och vi har bokserat hem den. Fungerar inte den så  vet jag inte hur det ska lösa sig.

Fri mat får han ju iallafall om han gillar att äta 7 ägg/dag.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag är inte avis på allt packande och förberedelser men snart kommer jag va sååå avis på er :-) vilken himla otur med bilen, hoppas det löser sig. Stressa inte för mycket nu. Kommer ni få plats alltihop i bilen eller åker packningen på semester själv? ;-) njut av helgen.

KRAM

2012-06-07 @ 21:14:44
URL: http://www.bebisbloggen.se
Postat av: Anonym

packningen åker förstaklass på taket !!!

2012-06-09 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0