måndag kväll

ciao, kul att du läser o kommenterar ;) Jag ska bifoga en skönare bild på gumman...
Har varit vid havet o poolen. Det var inte lika mycket med folk idag, det var ju sändag igår o många lediga o säsongen har ju inte börjat än vilket är ganska skönt.
leo tränar simning o han o love har ganska kul i poolen, love är ganska ofta en bra storebror... Amanda nöjer sig med en timme i solen sen är hon less o konstaterar att hon Inte är en bad o solmänniska.... det är bra men det blir jag o tilda som ligger o läser o smörjer oss. Leo letar snäcker o glider omkring på sin krockodil...
Handlade mat på ett större supermarket och tjejerna gjorde en suveränt god köttfärssås och all frukt och grönt är Så gott o Så färskt.
Leo la pappa i säng vid 21 o kom upp och meddelade att att han lagt pappa nu ,,, hahahaha. ok pappa blir lite trött av San miguel. Nu några bilder
Kram från oss alla ( just i detta nu sover äldsta o yngsta och vi 4 mitt i mellan spelar kort, löser korsord och smakar på croassanter med nutella, inte så illa..Love han underhåller oss med sin utsläpp under dagarna. ;(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Det ser galet underbart ut. Här hemma har vi mulet och småblåst ....suck!
Ha en fortsatt skön semester- njuut!
Kramiz.
P.s grabbarna skickar en hälsning till Leo.

Svar: Leo hälsar tillbaka. Han o love är mest i poolen o jag o tjejerna vid havet..ganska skönt.Hoppas vädret vänder för er där hemma nu innan midsommar. Kram till er.
bilresa.blogg.se

2012-06-20 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0