Hejsan mina goa vänner!


Ja, välkommen till detta för mig iallafall nya sätt att förmedla det som händer och sker för oss i familjen.
Tänkte att ni närmast sörjande ;) kanske vill följa oss på denna resa, iallafall mor o far. istället för att skicka tusen sms så kan ni gå in på denna sida o se var vi är och vart vi kanske är på väg.
Jätteroligt också om ni skriver en komentar till våra inlägg o berättar hur läget är hemma i gamla svedala.
Ok, detta var starten och jag / vi försöka fylla den med smått o gott.
Tjing Jenny

Kommentarer
Postat av: Boomer

ÖÖÖ verkar jättekul men jag skulle vilja..voff följa me...he..heeee

2012-05-20 @ 19:04:59
Postat av: Matilda

eh det är väl våran blogg

2012-05-20 @ 19:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0